Family

Här är en familj som jag gjorde, hehe tånårignen har ju bara föör snygga kläder ;)) Eller vad säger ni? :) Ja och jag vet inte varför det inte fins nån pappa!! ;P Hade inte orkk... Ojjsaan, nu upptäckte jag att barnet var mörkhyad, jag är liksom inte bra på detta! Mina data får damp när jag spelar sims3 :((( Buuuhu, för att idag när jag höll på med deras hus då stängde bara datan av sig, det typ bara POFF SLOCKNADE. Det blir ALLTID så när jag spelar sims3 så det gäller att vara snabb när man ska göra en familj på min dator för annar sparas ju inte familjen om min data stängs av. Men ojj, nu upptäckte jag att jag har skrivit ganska mke... ;) hehe! Imorrn ska Elinores familj äta middag här, längtar spr mkt!! Jaja, hejdå♥

Anonym

Samma sak händer med mig ett tips är att sätta på fläkten ;) (det funkade på min)

2011-11-13 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress:

bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0